søndag 26. august 2012

GI BORT



For første gang har jeg en GI BORT her på bloggen min!
Du som leser har nå muligheten til å vinne et nydelig husnummerskilt fra RAMSIGN









Ta en titt innom hjemmesidene til Ramsign HER, da finner dere alle de ulike
designene og mulighetene.
Facbooksiden deres finner dere HER

UTROLIG NYDELIGE SKILT!
Både husnummerskilt og navneskilt står på ønskelista mi..:) 





Vil du være med?

Du får:
1 lodd for kommentar
1 lodd for å være følger av bloggen min
2 lodd for å linke til egen blogg
(bruk det øverste bildet)

Totalt 4 lodd!
Husk å skrive hvor mange lodd du tar.
Om du ikke har blogg må du huske å legge igjen navn og mailadresse.

Trekning 6. september

Lykke til!

25 kommentarer:

Unknown sa...

Juhuu, jeg blir med, ønsker meg et slikt til nymalt hus:)

Jeg trekker 4 lykkelodd ♥

Synnøve sa...

Da tar jeg to lodd:-)
Ha en fin kveld
Synnøve

Ceropegia sa...

Heisann!
Mange fine skilt ja :)
To lodd på meg!

lineslilleplass sa...

Hei! Hiver meg med på karusellen og trekker 4 lykkelodd :-)
Klem i fra Line

Fra huset i svingen sa...

Jeg vil gjerne ha 3 lodd :-D

Klem Karianne

Anonym sa...

Jag tar en lott :)
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Anonym sa...

Hei Hege:) var faktisk innom Ramsign her forleden, og smugtittet på alle de kule nr skiltene, noe som står høyt på mi ønskeliste også:) Jeg hiver meg på gi bort trekninga di: 2 lodd for meg:)

Klem Kristin Bakk-Kriba@hotmail.no

Bjørkli Søndre sa...

De er jo så flotte! Blir så klart med og trekker to lykkelodd!:-)

Bloggetreff i Trondheim onsdag 19.september hos bloggen Bengtgården.

Elina sa...

Jag deltar med 3 lotter och hoppas att jag kan vara med trots att jag bor i Sverige. Nu håller jag tummarna!

Anonym sa...

Hei og takk for koselig kommentar på bloggen min
Klart jeg vil være med på denne trekningen
Trenger absolutt ett nytt hus skilt og disse er så fine
2 lodd til meg

Linn sa...

Heihei, trekker gladelig 2 lodd:)
Klem

Gårdsjenta sa...

Så flott premie! :) tar 4 lodd jeg :)

Mira sa...

Flotte skilt,
Prøver lykken med 1 lodd.

Klem,

MissMette sa...

Hei Hege :)
Ramsign har mange flotte skilt ღ Jeg blir gjerne med og tar 2 lodd... Klem fra Mette

Vibeke fra Bengtgarden sa...

Samme som jeg har gående, ti hi...
Klart jeg vil prøve lykken hos deg Hege ;-)
Trekker to lodd oss deg og håper på vinnerlykke ;-)

Supert at du blir med på bloggtreff, det blir spennende og moro å treffe så mange nye mennesker med samme interesse - jeg gleder meg.

Klæm Vibeke

Anonym sa...

Flotte skilt.
Jeg tar 1 lodd.

Marie Elise, hvitlykke@gmail.com

Anne sa...

Jeg vil gjerne bli med.
4 lodd takk .
klem Anne

Anonym sa...

Tar en lott=)
Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

Vimså sa...

Ønsker meg veldig et slikt skilt - prøver lykken med 3 lodd - kommentar og link.
Ønsker deg ei flott helg.
Klem Mari Johanne

Inspirert sa...

Dette hadde vært knall, tar 2 lodd. Ha en koselig kveld! Therese

Rustikk Mat sa...

Hei.

Jeg trekker 4lodd.
Kjempefin give away

Hilsen Linda

Unknown sa...

Jeg blir mer enn gjerne med!
4 lodd til meg!

Tone Eirin (tonesoligard@gmail.com)

Monica - I min lille verden sa...

3 lodd til meg takk :) Har lenge ønsket meg skilt fra Ramsign :)

Elin sa...

Oj, dette holdt jeg jammen på å gå glipp av. Og så jeg som ønsker meg slike skilter av hele mitt hjerte. :-)

Tar tre lodd, takk. :-)
Kommentar og link

Hulda sa...

Jeg er gjerne med. :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...